Garanție 24 luni

Orice produs vândut de Junior Gadget beneficiază de o garanție de 24 luni. Această garanție acoperă defecțiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefuncționarea produsului din vina producătorului.

Bine de știut! Ce nu acoperă garanția?

Credem că e important să informăm clienții noștri despre ce nu acoperă garanția, dar mai întâi, vrem încă o dată să te asigurăm ca garanția ACOPERĂ orice defect de fabricație: fie că e vorba de probleme cu touch-ul, ecranul, difuzorul, etc. De asemenea acoperă orice defect sau ruptură a cablului de încărcare, indiferent că e din vina producătorului sau nu.

Totuși, te rugăm să reții că cele de mai jos nu fac obiectul garanției. Nouă așa ni se pare corect.

Politica de retur

Ceasuri-cu-localizare-pentru-copii-1

Dacă te-ai răzgândit, poți face retur în 14 zile din momentul în care produsul ți-a fost livrat. Te rugăm ca produsul returnat să fie așa cum ți-ar plăcea să îl primești atunci când cumperi un produsul resigilat.

Completează mai jos datele și te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili detaliile predării produsului către curier.

Nu cerem multe condiții pentru retur, dar e important să le îndeplinești pe cele de mai jos:

1. Conform legislației în vigoare, ai 14 zile calendaristice, din momentul în care intri în posesia bunurilor comandate, să soliciți returul acestora. Nu ești obligat să ne zici un motiv, dar să știi că noi te vom întreba, dar doar ca să știm ce îmbunătățiri putem aduce produselor noastre în viitor.

2. Conform legii, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu vom cere însă ca acestea să fie sigilate. Ne dăm seama că le-ai scos din cutie, copilul le-a probat, poate le-a luat și la joacă sau la școală câteva zile. Tot ce îți cerem este ca acestea să nu fie pătate, lovite sau zgâriate. Orice urmă vizibilă de uzură poate însemna refuzul acceptării returului sau diminuarea sumei pe care urmează să o rambursăm. Altfel spus, trimite-ne produsul înapoi așa cum ție ți-ar plăcea să primești un produs resigilat.

3. Reține că dacă ai achiziționat 2 sau mai multe produse din același model și aceeași culoare, la retur se acceptă doar 1 bucată desigilată. Celelalte trebuie să fie sigilate.

4. Transportul. Poți apela la orice firmă de curierat pentru a trimite produsul la noi. Noi îți vom rambursa suma achitată pe produs. Transportul returului cade în sarcina ta, dar pentru că avem contracte încheiate cu firmele de curierat sub prețul oferit persoanelor fizice, cu acordul tău, putem solicita noi ridicarea coletului de la tine și suma pe care noi o vom achita curierului o putem reține din suma de rambursat pe produs. Credem că e cel mai corect așa. Orice ai alege, cel mai important este să nu trimiți produsul la noi cu ramburs, deoarece nu îl putem recepționa!

5. Rambursarea sumei se face imediat ce produsul este verificat. De regulă, în 1-2 zile lucrătoare de la recepția acestuia.